تکنیک های پول ساز اینستاگرام در سال 2024

تکنیک های پول ساز اینستاگرام
میانگین کسب درآمد در Instagram چقدر است؟
حساب کردن اعداد و ارقام در این حرفه آنقدر هم که تصور می کنید راحت نیست! زیرا افرادی که در این اینستاگرام مشغول به پول سازی از هنرهای خود هستند این اعداد را به طور عجیبی مخفی نگه میدارند. با این حال به طور متوسط پیج های 100K بیش از 30 میلیون و پیج های 500K بیش از 200 میلیون در ماه تخمین زده می شوند. داشتن 18 سال قانونی و 10 هزار مخاطب واقعی از شرایط لازم برای شروع به کار در این بستر است، اما اگر با تعداد کم تری دنبال کننده سر و کار دارید، نگران نباشید و فقط به تلاش های خود سمت و سوق بدهید.
میانگین درآمد در اینستاگرام

10 تکنیک جدید پول سازی در اینستاگرام

در اصل باید بپذیریم که فرصت های رشد در اینستاگرام بی حد و مرز است و تنها چند نکته اساسی و تضمین شده را می توان در این راهنما آموزشی گنجاند. از طرفی توجه داشته باشید که موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد و تحقیق و سخت کوشی لازمه رشد تدریجی شما در این بستر خواهد بود.

1- بازاریاب وابسته به اینستاگرام شوید.

میانگین نرخ کمیسون در بازاریابی وابسته اینستاگرام بین اعداد 5 تا 30 می باشد که در این روش اگر شخصی از لینک و یا کد تخفیف به اشتراک شده شما خرید کرده و یا ثبت نام انجام دهد، حق کمیسیون دریافت خواهید کرد. تقویت تلاش های بازاریابی وابسته با ابزارها بسیار مهم است و برای این کار می توانید ابزار SEMrush را امتحان کنید.
از مهم ترین فاکتورهای کسب درآمد در بازاریابی وابسته کسب اعتماد و توجه به ارتباط محصول ارائه شده با سلیقه مخاطبان شما می باشد. لازم به ذکر است که Amazon Associates از بزرگترین پلتفرم های بازاریابی وابسته در اینستاگرام می باشد و تا 20 درصد کمیسیون خالص ارائه می کند. 
بازاریابی در اینستاگرام

2- میزبان رویداد و یا وبینار شوید.

اینستاگرام فرصتی بی‌نظیر برای کسب و کارها فراهم می‌کند تا وبینارها، رویدادهای خاص و کارگاه های آموزشی بسیاری را برگزار کنند. این عملکرد می تواند در یک زمانبندی کوتاه شما را مقابل چشم میلیون ها کاربر مختلف از سراسر جهان قرار دهد. راحتی حضور از راه دور و پتانسیل دستیابی به مخاطبان گسترده تر، رویدادهای مجازی در اینستاگرام را به یک استراتژی بازاریابی سودآور مبدل کرده است. از طرفی این دسته از برنامه های آنلاین همیشه سنگ بنای کسب و کارها برای حفظ مشتریان و تقویت وفاداری به برند بوده است و شما را یک قدم جلوتر از دیگر رقبا نگه میدارد.

3- محتواهای حمایت شده ایجاد کنید.
اگر برندی برای ایجاد محتوا حمایت شده حاضر به پرداخت هزینه به شما است این یک فرصت طلایی برای کسب درآمد شما در اینستاگرام خواهد بود. حتی در این روش می توانید به سادگی با برخی از برندهای معتبر وارد گفت و گو شده و توضیح دهید که چرا می خواهید با آنها شریک شوید؟ درآمد شما در تکنیک ایجاد محتواهای حمایت شده بستگی به تعداد فالوور، لایک و حتی بازدیدهای پست خواهد داشت که در صورت شناخت پتانسیل های مخاطب اعداد قابل قبولی بدست خواهید آورد.
نحوه ایجاد محتوای حمایت شده در اینستاگرام

4- ترافیک دریافتی را به وب سایت هدایت کنید.

با توجه به آمار دریافتی از تحقیقات انجام شده در روند کسب درآمد از اینستاگرام 80 درصد افراد بر این عقیده بودند که اینستاگرام تاثیر زیادی در کشف محصولات جدید و کاربردی در زندگی آن ها داشته است. به همین دلیل می توانید از این بستر پرمخاطب برای بالا بردن بازدید و ترافیک در وب سایت خود استفاده کنید و حتی لیست بازاریابی ایمیل کارسازی را برای خود بسازید. جهت ایجاد این ارتباط مستقیم باید آدرس وب سایت خود را در پروفایل، استوری و پست به اشتراک بگذارید و احساسات مخاطب را با آن درگیر کنید!

5- فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.

دقیقاً از زمانی که پای کسب و کارها به اینستاگرام کشیده شد، داده های بدست آمده ثابت کرد که یکی از بهترین راه های فروش محصولات یا خدمات، راه اندازی فروشگاه در Instagram است! اما شما در اولین مرحله از شروع این بیزینس به یک حساب کاربری تجاری نیاز دارید که نماد کوچکی از یک کیف دستی را در هر پست خرید به مخاطب نمایش می دهد. برای ایجاد این نماد تجاری در هنگام اشتراک گذاری پست وارد قسمت ویرایش شده و برچسب Products را انتخاب کرده و شناسه محصول را بنویسید.
نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین در اینستاگرام
همچنین می توانید جهت لینک گذاری در Story روی گزینه Stickers ضربه بزنید و محصول خود را برچسب گذاری کنید تا کاربران با لمس لینک به مرحله خرید ارجاع داده شوند.
نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین در اینستاگرام

6- ادمین حساب کاربری دیگر شوید.

یکی دیگر از تکنیک های پول ساز در اینستاگرام انتخاب حرفه ادمینی است. اگر در کپشن نویسی و یا تولید محتوا مهارت دارید می توانید یکی از درخواست های همکاری پیج های خدماتی را بپذیرید و با استفاده از تکنیک های اینستاگرام در جهت رشد و افزایش اعتبار آن پیج قدم بردارید. فراموش نکنید که ادمین حساب های کاربری بودن همانند هر شغل دیگر نیاز به آموزش و کسب مهارت در خصوص الگوریتم های اینستاگرام دارد و نباید تصور ساده ای از آن داشت!

7- عکس، تصاویر و یا فایل های دیجیتالی بفروشید.

با توجه به اینکه اینستاگرام به طور کلی به جلوه های بصری می پردازد، اگر طراح، عکاس و یا ایده های خلاقانه ای در این زمینه دارید زمان آن رسیده تا تصورات خود را به درآمد تبدیل کنید. شما می توانید تصاویر را به برندهای مختلفی بفروشید یا آن ها را به صورت چاپ شده در اختیار علاقه مندان قرار دهید. همچنین علاوه بر این موارد اگر یک وب سایت عکاسی دارید و مشتاق به اشتراک گذاری نمونه کارهای خود هستید، اینستاگرام به عنوان یک ویترین آنلاین برای جذب مشتریان بیشتر خواهد بود.
نحوه فروش عکس در اینستاگرام

8- محصولات Dropship بفروشید.

عاملی که اغلب موانع لجستیکی و مالی را در هنگام شروع یک تجارت ایجاد می کند، موجودی محصولات مورد نظر است. با این حال به لطف ایجاد کسب و کار Dropshipping می توانید یک فروشگاه بدون موجودی ایجاد کنید! این ترفند شما را از دردسر تهیه محصول و کنترل موجودی رها می کند و می توانید با قیمت گذاری مناسب سود خود را به حداکثر برسانید. تنها کافیست وب سایت های معتبری را پیدا کرده و محصولات آن را از طریق حمل و نقل ایمن به دست مشتریان خود برسانید.

9- از تبلیغات مستقیم غافل نشوید.

هنوز هم یکی از اصلی ترین تکنیک های پول ساز اینستاگرام در سال 2024، اشتراک گذاری تبلیغات محصولات و خدمات است. در این تکنیک باید سبک و سلیقه مخاطب در الویت قرار بگیرد و نباید از اعتماد افراد سو استفاده شود. برای مثال اگر یک نوازنده هستید می توانید با همکاری یک فروشگاه خرید و فروش ساز شروع کنید! 

10- اینفلوئنسر شوید.

تعجب نکنید اگر زمانی که در صفحه بلاگر و یا اینفلوئنسرها چرخ می زنید با یک زندگی تجملاتی و مرفه رو به رو می شود! زیرا این مورد یکی دیگر از تکنیک های پول ساز اینستاگرام در سال های اخیر بود است و  تنها سرمایه ای که برای شروع این کار نیاز دارید علاقه به اشتراک گذاری و یک گوشی هوشمند خواهد بود، اما اگر تعداد دنبال کننده های زیادی ندارید باز هم شانس جلب توجه برندها از بین نرفته است!
پول سازی به روش اینفلوئنسرها در اینستاگرام

نکات مهم در تکنیک های پول ساز اینستاگرام

  • شفاف بودن با مخاطب یکی از عوامل موفقیت در اینستاگرام است.
  • ایجاد تعامل و شناخت سلیقه مخاطب آگاهی شما در نحوه اشتراک گذاری افزایش می دهد.
  • دوری از محتواهای کپی و سبک سازی در انتشار محتوا برگ برنده شما در اینستاگرام خواهد بود.
  • استفاده از اعداد و ارقام غیر واقعی در تعداد لایک، فالوور و ... اعتبار حساب کاربری شما را زیر سوال می برد.
  • سعی کنید همواره از جدیدترین الگوریتم های اینستاگرام با خبر باشید.
  • اینستاگرام در قبال بازدید یا تعداد لایک ها هیچ پرداختی انجام نمی دهد و شما باید ترفندهای خود را اجرا کنید.

سخن آخر

برای دست یابی به موفقیت در تکنیک های پول ساز اینستاگرام یکنواخت بود تولید محتوا و تمرکز بر کیفیت ضروری است و در صورت رعایت نکردن برخی از قوانین های اصلی از دور رقابت های تنگاتنگ اینستاگرام خارج خواهید شد. پس شما می توانید با آگاه ماندن و استفاده استراتژیک فرصت های کسب درآمد در اینستاگرام را از دست ندهید و نظرات خود را در خصوص این نوع درآمدزایی با ما و کاربران مجموعه آموزشی آترو به اشتراک بگذارید.
چقدر این پست مفید بود؟ روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!
پست های پیشنهادی