معرفی اپلیکیشن های جایگزین برای اینستاگرام

اپلیکیشن های جایگزین برای اینستاگرام

6 نمونه از بهترین اپلیکیشن های جایگزین برای اینستاگرام

اپلیکیشن های معرفی شده در ادامه بر طبق علایق کاربران اینستاگرام تایید شده است و بیشتر جلوه بصری را به نمایش می گذارند که می توانید کارآیی آن ها را در ادامه مطالعه نمایید:

1- Fotor

اگر از اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام لذت می برید ممکن است Fotor دقیقاً همان بستری باشد که به دنبال آن می گردید. ابزار چند جانبه Fotor یک ویرایشگر همه کاره است که می تواند در طیف گسترده ای از ویرایش و بهبود تصاویر از آن استفاده کنید. همچنین شما می توانید با قابلیت های هوش مصنوعی در نظر گرفته شده در این ابزار برای اعمال فیلترهای جذاب، ایجاد حاشیه ها و تنظیم سایر ویژگی های تصاویر از آن کمک بگیرید. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران امتیاز خاصی را برای ابزار Fotor در لیست اپلیکیشن های جایگزین برای اینستاگرام گرفته اند! 
Fotor اپلیکیشن جایگزین Instagram

2- FaceBook

حتی با توجه به کم کار بودن کاربران ایرانی در فیسبوک باز هم از قدرت و احتمال جایگزینی این پلتفرم برای اینستاگرام نمی توان چشم پوشی کرد. با توجه به اینکه اینستاگرام و فیس بوک هر دو متعلق به شرکت Meta هستند، بیش از 90 درصد کاربردهای آن ها هم پوشانی دارد و شما می توانید همانند اینستاگرام از پیام رسانی، اشتراک ویدیو و عکس، ایجاد پخش های زنده لذت ببرید. به همین دلیل است که قطعاً نام فیسبوک باید در لیست اپلیکیشن های جایگزین برای اینستاگرام گنجانده می شد.

3- 500 PX

در ابزار PX 500 کابران می توانند همانند اینستاگرام به دنبال کردن حساب های تجاری و خصوصی دیگران اقدام کرده و از طریق کامنت و لایک تعامل داشته باشند. از تمایزات اساسی این ابزار با اینستاگرام در این است که PX 500 تأکید خاصی بر عکاسی هنری و خلاقانه دارد و ممکن است برای افراد غیر حرفه ای خسته کنننده باشد، اما اینستاگرام برای کاربران معمولی مناسب است و نیازی به کسب مهارت خاص برای عرضه در این بستر دیده نمی شود. همچنین از دیگر جذابیت های PX 500 می توان به امکان صدور مجوز فروش تصاویر و فرصت های شرکت در گالری و مسابقات نیز اشاره کرد!
PX 500 اپلیکیشن جایگزین Instagram

4- Tumblr

از دیگر اپلیکیشن های جایگزین برای اینستاگرام Tumblr است که ترکیبی از میکرو بلاگینگ و شبکه های اجتماعی می باشد و با منو کاربرپسند خودش تصاویر، فیلم ها یا متن شما را به سایر اعضا نمایش می دهد، اما با این وجود قابلیت Story و پخش زنده را ارائه نمی کند. Tumblr ابزاری برای تشویق بیان فکری، عقاید، فرهنگ و ... است که با این سیاست های خود آزادی بیان هنری و فردیت را تشویق می کند. پس اگر به تازگی اینستاگرام برای تان کسل کننده بوده است یکی از گزینه های پیشنهادی ما برای جایگزینی با اینستاگرام، Tumblr خواهد بود.
Tumblr اپلیکیشن جایگزین Instagram

5- Behance

پنجمین پیشنهاد ما جهت استفاده از یک اپلیکیشن جایگزین برای اینستاگرام، ابزار Behance است که در آن امکان تعامل با یک جامعه خلاق و علاقه مند به هنر را خواهید داشت. در مقابل کارایی هایی که به شما ارائه می کند برخی ویژگی های متمایز با اینستاگرام دارد که ممکن است بسیار تخصصی تر از آن چه که هست بنظر برسد و از دید کاربران معمولی جذاب نباشد. همچنین تاکید Behance بر محتوا باکیفیت، تمرکز بر صنعت موجب می شود تا با کمک تقویت ارتباطات در زمینه فرصت های شغلی جدید، استعدادهای نهفته شما آشکار گردد.
Behance اپلیکیشن جایگزین Instagram

6- Glass

Glass چیزی فراتر از اشتراک گذاری تصاویر ساده است! زیرا در این پلتفرم ساده و مینیمال، اهمیت داستان گویی به نحوی نمایش داده شده است که می توانید با استفاده از آن ارتباط عمیق تری با دنبال کننده های خود داشته باشید. همچنین از طرف دیگر می توانید با به اشتراک گذاشتن نمونه کارهای خود در این بستر در خواست همکاری دریافت کرده و به راحتی در معرض دید انجمنی از علاقه مندان و کارفرمایان قرار بگیرید.
Glass اپلیکیشن جایگزین Instagram

سخن آخر

در این عنوان با معرفی اپلیکیشن های جایگزین برای اینستاگرام در خدمت شما کاربران عزیز بودیم. تمام اپلیکشن های بالا از مراحل احراز هویت امن برخوردار هستند و نیازی به نگرانی در این مورد نخواهید داشت. پس اگر شما هم بر این باور هستید که اینستاگرام به پایان راه خود رسیده است! می توانید با ارسال نظرات خود لیست پیشنهادی اپلیکیشن های جایگزین موجود در این مقاله را تکمیل نمایید. 
چقدر این پست مفید بود؟ روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!
پست های پیشنهادی