آموزش بروزرسانی اینستاگرام در گوگل پلی: مرحله به مرحله

آپدیت اینستاگرام در گوگل پلی

اگر به تازگی متوجه شده اید که نسخه اینستاگرام شما نمی تواند همه ویژگی های مورد انتظارتان را ارائه کند، به احتمال زیاد به خواندن این راهنما احتیاج دارید! زیرا ما در این آموزش مراحل بروزرسانی اینستاگرام در گوگل پلی همراه با نکات قابل توجه ای که ممکن است اکثر کاربران از آن بی اطلاع بوده باشند را برای شما گردهم آورده ایم. پس اگر می خواهید از اولین نفراتی باشید که از قابلیت های جدید در اینستاگرام استفاده می کند کافیست مراحل زیر را اجرا کنید.
نحوه آپدیت نسخه اینستاگرام

جدیدترین نحوه بروزرسانی اینستاگرام در گوگل پلی

بیشتر اپلیکیشن های گوشی های هوشمند اغلب خود به خود به روز می شوند، اما در شرایطی که به بروزرسانی پیش از زمانبندی هوشمند گوشی نیاز دارید مراحل زیر را اجرا کنید. در نظر داشته باشید که ما از یک گوشی اندروید Android 13 و یک گوشی آیفون با نسخه iOS 16.4.1 استفاده کرده ایم.

مراحل بروزرسانی اینستاگرام در اندروید

1- بروزرسانی اینستاگرام در گوشی های اندروید بسیار آسان است و کافیست در مرحله اول گوشی شما مجهز به فروشگاه Google Play باشد.
نحوه بروزرسانی اینستاگرام در اندروید
2- در سمت راست گوشی قسمت بالا، بر روی نماد پروفایلی که مشاهده می کنید ضربه بزنید.
3- اکنون می توانید در گزینه Manage Apps & Devices بروزرسانی هایی که برای شما قابل اجرا می باشد را مشاهده نمایید.
نحوه بروزرسانی اینستاگرام در اندروید
4- اگر اپلیکیشن اینستاگرام یکی از این برنامه ها بود پس می توان گفت که ورژن جدید برای شما در دسترس است.
5- برای شروع بروزرسانی بر روی گزینه Update ضربه بزنید و کمی منتظر بمانید. همچنین می توانید برای بروزرسانی کل برنامه ها از گزینه Update All کمک بگیرید.
نحوه بروزرسانی اینستاگرام در اندروید

مراحل بروزرسانی اینستاگرام در آیفون

1- تا حدود بسیار زیادی بروزرسانی اینستاگرام در گوگل پلی با استفاده از وشی های آیفون شبیه به مراحل سیستم های اندرویدی است، اما می توانید برای جلوگیری از بروز خطا از مراحل زیر استفاده نمایید.
2- در گوشه سمت راست بالا بر روی نماد Profile ضربه بزنید.
نحوه بروزرسانی اینستاگرام در آیفون
3- برای مشاهده برنامه های در دسترس جهت بروزرسانی به سمت پایین اسکرول کنید.
4- زمانی که گزینه Update در کنار نماد اینستاگرام برای شما نمایش داده شود آن را بری شروع به روز رسانی فشار دهید. همچنین در صورت تمایل به بروزرسانی کلی می توانید Update All را انتخاب کنید.
نحوه بروزرسانی اینستاگرام در آیفون

سخن آخر

از همراهی شما در یکی دیگر از آموزش های کوتاه و کاربردی مجموعه آکادمی آترو بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم توانسته باشید با استفاده از این راهنما جدیدترین ویژگی ها را بر اکانت اینستاگرام خود اضافه کنید. همچنین در نظر داشته باشید که این کار موجب رفع باگ های اخیر اپلیکشین کاربردی اینستاگرام نیز خواهد شد، زیرا این یک روش تضمینی برای ارتقا نسخه Instagram شما خواهد بود!
چقدر این پست مفید بود؟ روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!
پست های پیشنهادی