2+1 راهکار برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر

اگر به دنبال راهی برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر ویندوز و یا مک خود می گردید، لازم به ذکر است که چاره کار شما در این عنوان آموزشی نهفته است و باید یکی از 3 روش زیر را مطابق با سخت افزار و نرم افزار سیستم خود وارد کنید تا یک دسترسی مطمئن را تجربه کنید، زیرا نصب Instagram در کامپیوتر می تواند قدرت تسلط شما بر تولید و انتشار محتوا در این فضای رقابتی را بالا ببرد و سهولت رابط کاربری مورد نظرتان را ایجاد کند. پس همین الان تجربه صفحه نمایش بزرگتر و بهتر در محیط اینستاگرام را به خودتان هدیه دهید!
مراحل نصب اینستاگرام در کامپیوتر ویندوز و یا مک

سریع ترین روش های نصب اینستاگرام روی کامپیوتر

به دلیل تنوع در فناوری سیستم کاربران مختلف می توانید یکی از روش های زیر را پیش ببرید و از نحوه استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر لذت ببرید:

1- نصب اینستاگرام در ویندوز

ابتدا Microsoft Store را در کامپیوتر راه اندازی کرده و با جستجو در آن برنامه اینستاگرام را دانلود کنید. گزینه "Get" را بزنید و به منتظر نصب برنامه باشید.
مراحل نصب Instagram روی ویندوز
دستور العمل های نصب را دنبال کرده و پس از اتمام نصب وارد اکانت خود شوید و بدون هیچ مشکلی شروع به کاوش در دنیای رنگارنگ اینستاگرام بکنید.
مراحل نصب Instagram روی ویندوز

2- نصب اینستاگرام در Mac با نسخه وب

برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر در سیستم های Mac باید ابتدا در یک مرورگر امن وارد آدرس WWW.instagram.Com شده و نسخه وب را به دسکتاپ خود اضافه کنید. سپس با نام کاربری و رمز عبور و با کمک گزینه "Login" خود وارد اکانت شوید. 
مراحل نصب Instagram روی مک
نکته مهم! تجربه استفاده از نسخه وب اپلیکیشن ثابت می کند که ویژگی های یکسانی با برنامه نصب شده ارائه می کندف اما در برخی از مواقع خرید کردن، تماس ویدیویی یا ویرایش ویدیو/ عکس به نسبت تجربه استفاده از نسخه موبایلی ضعیف تر عمل می کند.

3- نصب اینستاگرام با برنامه های Emulators

روش سوم برای استفاده از برنامه اینستاگرام روس کامپیوتر استفاده از نرم افزارهای Emulators است که به نرم افزارهای شبیه ساز نیز معروف شده اند. در این حالت شما با امکان شبیه سازی اپلیکیشن موبایل اینستاگرام می توانید بدون هیچگونه محدودیتی از برنامه Instagram در ویندوز و یا مک استفاده کنید:
  • Bluestacks
از برنامه های عملی در حوزه شبیه سازی اینستاگرام با سیستم اندروید می توان به Bluestacks اشاره نمود که با مراجعه و دانلود از پلتفرم Google Apps به راحتی در دسترس هر یک از کاربران قرار می گیرد. پس ابتدا برنامه را نصب کرده و در نوار جستجو "Instagram" را بزنید و به واسطه شبیه ساز Bluestacks، روی "Install" بزنید تا برنامه نصب شود. پس از آن می توانید به راحتی وارد برنامه اینستاگرام شده و از آن استفاده کنید.
مراحل نصب Instagram در کامپیوتر با برنامه های شبیه ساز
  • Nox Player
چنانچه هیچکدام از روش و برنامه های بالا برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر شما کارساز نبود می توانید از برنامه شبیه ساز قابل اعتماد و ایمن Nox player بهره ببرید. به این صورت که پس از نصب Nox Player، برنامه ها و اپلیکیشن های زیادی مانند اینستاگرام فارغ از نوع سیستم در اختیار شما خواهند بود. پس Nox Player را نصب کرده و وارد حساب کاربری گوگل خود در Nox Player شوید. Google Play Store را باز کرده و اینستاگرام را جستجو کنید. اکنون اینستاگرام را از طریق Nox Player نصب کرده و شروع به استفاده از آن بکنید.
مراحل نصب Instagram در کامپیوتر با برنامه های شبیه ساز

سخن آخر

امیدواریم مطالعه نکات بالا توانسته باشد راهکار مناسبی برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر شما واقع شود و به این ترتیب بتوانید از پلتفرم رسانه اجتماعی عالی در رشد برندتان استفاده کرده و این موضوع به پیدا کردن فالوورهای جدید و به اشتراک گذاری عکس ها کمک کند. برای مطالعات حرفه ای بیشتر در زمینه دنیای مجازی و ترفند های اینستاگرام می توانید از بخش وبلاگ های آموزشی ما در وب سایت دیدن فرمایید.
چقدر این پست مفید بود؟ روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!
پست های پیشنهادی
گفتن شب بخیر به انگلیسی با 20 روش
مبتدی

گفتن شب بخیر به انگلیسی با 20 روش

نحوه گفتن شب بخیر در زبان انگلیسی!
تیم محتوا
1403/04/16
نصب اینستاگرام روی کامپیوتر
مبتدی

2+1 راهکار برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر

چگونه می توان Instagram را روی کامپیوتر نصب کرد؟
تیم محتوا
1403/05/21
ورود به اینستاگرام با ایمیل به همراه عیب یابی مشکلات
متوسط

ورود به اینستاگرام با ایمیل به همراه عیب یابی مشکلات

روش ورود به اینستاگرام با ایمیل به صورت تصویری + حل مشکلات و...
تیم محتوا
1403/05/23